myponydreams

Alla inlägg under september 2011

Av myponydreams - 27 september 2011 20:52

Hej:D

Läs rubriken så fattar ni..:/

Sorry, har inte hunnit asså jag har en sån hääääääääär hög med läxor t imorgon o resten av veckan... undrar hur det ska gå  

Och bara för att jag, Cassandra, Isabella och Tanja( vet inte om hon va med) hade världens skrattanfall idag på lunchenXD hahaha vår berömda låt...hehe  

Vi glömmer nt de iaf men annars så har det väl varit en eftermiddag fylld med läxor läxor och ännu mer läxor.. Ja men det går nog bra endå..:DÅkte inte till Call me idag pågrund av alla läxor heller! Kom just på att det jag inte kunde göra idag berodde på läxorna.  

Kuul ju? Näeee

Skit i det nu bloggar imrg igen:D


Kram! 

Av myponydreams - 26 september 2011 16:07

Halloj!

Skolan är som rubriken ; check  

Stallet är nästa grajj.. men innan det ska jag byta om och spela lite flöjt, har läxa..   

Såå kortis kortis inlägg kmr nog blogga mer senare och sålänge kan ni komentera lite..   


Kram:) 

Av myponydreams - 25 september 2011 10:08

Hejsan svejsan!

Igår hann jag faktiskt inte blogga men det var för ag kom hem assent från call me eller kanske inte så sent men vi skulle äta o sen se på film så jag hann inte men detta inlägget får bli för igår:D

Var ju hos Call me och ryktade han o lite sånt sen red jag lite skrittade bara:) Han har inte så bra kondis men det ska vi nog bygga upp  Idag ska jag gå långrunda tror jag eller så skrittar jag ut en runda med pappa kanske vifårse 

Men nu ska jag äta bloggar nog mer sen..:)

/Rebecca:) 

Av myponydreams - 23 september 2011 18:00

          Haha min skugga syns...          

Av myponydreams - 23 september 2011 17:41

Hej på er!

Nu har jag precis varit i stallet och mockat, fodrat, tagit in och gått med Call me.

Han har riktigt mysig päls nu mjuk och fluffig:D kommer nu en liten mini bildbomb på honom från vår lilla promenad idag:)

Enjoy..:D


Av myponydreams - 23 september 2011 15:15

  Call me♥  bild tagen sen i somras

Av myponydreams - 23 september 2011 15:05

Hej på er alla!:D

Nu har jag äntligen uppdaterat lite iaf..Kunde inte logga in tidigare för det var fel lösen fast jag skrev rätt?? wierd..  jaja sånt händer..

Kom hem från skolan för ett tag sen för er som vill veta och ska nog snart till Call me(min sköthäst). Känner att jag inte varit där på länge för jag har varit sjuk:/ 

Men idag så.. då ska jag dit:) blir en bild på Call me i detta inlägget och ska nog ta lite fler och kanske blir det bildbomber på han.. senare:D


/Rebecca:)




Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
<<< September 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards