myponydreams

Alla inlägg under oktober 2011

Av myponydreams - 24 oktober 2011 16:31

JAG BLIR GALEEN!

Har inte bloggat på åår och..

Bredare blogg.. ja! alltså inte snyggt med headern o sånt

så det får jag nog fixa ..om jag orkar.

Aja prov på torsdag, SO kul.. näe! Mm har iaf pluggat

som en dåre på de och har inte åkt till stallet grrr.....  

Snart min födelsedag:D jippie! på fredag och efter det e de HÖSTLOV   

Mm kul o veta va? njaa jag ska nog snart hitta på något men

jag vet inte vad kanske städa på rummet eller något sånt. Slutade tidigt

idag, kvart i ett för vår lärare var sjuk och vi hade ingen vikarie,

så de 2 sista lektionerna blev håltimmar så jag åkte hem:D gött!

Vi får väl se vad det blir av morgondagen, inga läxor..tror jag? Och sovmorgon:D

Men nu vet jag vad jag ska göra, ja ska gå ut och stutsa stutsmatta i blåsten sen

in o städa rummet och sen hitta på något annat. Ja så får det bli men nu måste jag ut

så jag hinner ut före regnet kommer(ser iaf ut som att det ska bli regn):/

Kram!:)



Av myponydreams - 4 oktober 2011 20:23

Tjenna;)

Idag har dagen varit som rubriken, jag har haft otur hela dan typ.

Orkar inte gå in på detaljet men fick en lacrossklubba i huvet.. aj  

och liiiite sena böcker från biblioteket..så då vet ni lite kortfattat om dagen:)

Åkte iaf till Call me innan matenoch pysslade lite hos han och så, supermysigt:)

Sen när ja kom hem blev det tomatsoppa och knäckebröd till kvällsmat, nam nam:D

Så nu ska jag väl fixa lite med Bus, dusha och äta havreflarn (ännu mer nam nam)!:D


Kram!:)

Av myponydreams - 3 oktober 2011 14:59

Hej!

Idag har vi haft studiedag och varit hemma hela dan.. tråkiigt, asså inte o slippa skolan utan för att absolut ingenting har hänt. Somsagt tråkig dag..  

Serriöst har inte resten av helgen varit mkt bättre utom att jag fick Bus(<3) och att det varit helg bara. Menmen nästa helg blir mkt bättre!(hoppas jag) Då blire ullared och kompisar 

Men nu till Bus utvekling:D Han kan bli upptagen från buren utan att han bits, goodigoodi och han går runt på en som han kännt en i evigheter, ännumer goodi  

Kommer nog bild på Bus sen idag..:)

Kram!:)

Av myponydreams - 2 oktober 2011 17:07

Hej!

Idag imorse åkta jag mette o pappa till en tjej som sålde sina hamstrar. Bus och Springins hette de..:D Jag tog Bus och mette Springis.När vi kom hem o så och man skulle kolla om de ville komma upp bet de bara en hela tiden men det blev bättre efter ett tag när de vant sig vid den nya miljön oså:) Bus sover nu .. höhö han e ju väldigt social får man säga.. I mrg blir det nog att fixa spån till dom, den e slut..   och sen en massa träning med Bus   Kmr nog bilder nu de kommande dagarna och lite kul info om träningen med han men nus ka jag äta sen får vi se om han blir piggare nu i kv:D

Kram!:)

Av myponydreams - 1 oktober 2011 17:20

Detta blir inte ett roligt inlägg..hm

Dagen:

Åkt bil i 1 timme fram o tbx frn ystad (dåligt)

Fått skjuta fram vårt lilla hamsterköp ytterligare (dåligt)

Uptäckte att jag inte bloggat på läänge (dåligt)

Blivit skitig efter plantering av nyponbuskar, o nu snackar vi inte lite smuts på händerna utan SKITIG!(dåligt)

o ja nu har jag tråkigt..(också dåligt)


Såå nu ska jag väl inte göra ngt annat än o vänta på maten  

Ni kan väl komentera nått kul eller ngt? 


Aja Kram!:)  

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards