myponydreams

Alla inlägg under februari 2012

Av myponydreams - 8 februari 2012 16:30

Halloj!

Som rubriken säger, jag ska vara hamstervakt;p i 2 veckor till min kompis hamster.

Kuligt va? hm, ska skriva om annat nu.  

Har varit hemma idag oxå men jag ska till skolan i morn;) Känner att jag behöver ta igen lite..

Jag har inte gjort så mkt mer än att slappat och tatt det lungt i och med att jag har varit sjuk.

Det får bli ett kort inlägg för jag ska fixa lite till den hamstern vi ska passa:)


Kram:)

Av myponydreams - 7 februari 2012 14:52

..uppdatering-.-

Kan säga att jag inte tänkt på att blogga men ska försöka bättra mig. Men ni MÅSTE KOMENTERA!

Vad vill ni läsa om? Fler komentarer = mer bloggning 

Bara att bestämma sig;)) Skit nu i den biten. Nu ska jag skriva om annat.

I förrgår var jag i stallet hos Call me och han var öveeerpigg;o hah skulle egentligen tömköra honom men han var så fjantig så jag fick longera honom istället. Sen när jag kom hem kände jag att jag fick ont i halsen så jag slappade hela kvällen, kollade Ponnyakuten och så. Sen igår var jag hemma från skolan och the same today. Ska förodligen vara hemma i morn med-.- har 38,5 graders feber och hostar nästan hela tiden, men det var värre igår;D


Vill bara säga att det inte blivit något med den D-ponnyn jag hittade och skrev om förut, hon svarade aldrig på mejlet. Men har hittat en annan kommer inget om honom om det inte blir av;)

Ha det bra och hoppas ni håller er friska;)


Kram:)

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
<<< Februari 2012
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards